Friday, January 16, 2009

Family Day CK Di Mines Wonderland

kpip pun nak intrframe gak kat bendera terbesar di Malaysia yang ada dlm Mines ni yang dibuat menggunakan puzzle kecik2 tu.The Mines ni pun banyak mainan macam kat Genting tp disebabkan petang dah letih gila xsempat nak round satu taman tema ni.lain kali la kita datang yer.dekat je dari rumah a.baby hee

Nak tangkap Gambar BUKTI gak saya dah pergi oversea untuk kali ke 100 heee
jangan tak tau hee

Dalam Mines Wonderland ni ada Snow House macam kat Genting xpun kat Australia sejuk wooo heee tu orang salji tu saya yang buat tapi ada plak budak nak interframe kat situ hampeh tol huh

Setibanya di Mines Wonderland pun nak posing gak berlatarbelakangkan kain rentang dan padang yang akan menjadi medan pertempuran acara saya iaitu tarik tali, lari dalam guni dan terompah gergasi.Kalo nak tahu semua acara yang saya main suma johan huhu hebat2 aunty k kamu suma ni kalo nak tahu wahai anak buahku sekalian heee

Pagi sebelum nak pegi family day Jabatan saya posing jap ngan ain sofia hee

No comments: